Máte v plánu začít podnikat v oblasti papírnictví? Nabízet na trhu papírové kalendáře, diáře, záznamové bloky, výtvarné a psací potřeby, školní potřeby, obálky, pořadače, kancelářský papír a další papírenský sortiment? Pak byste do něj mohli zařadit i turistické mapy v podrobnějším měřítku.
Sortiment papírových map
Domníváte se, že o papírové turistické mapy v měřítku 1: 50 000 již mezi lidmi není zájem vzhledem k tomu, že existují mapové podklady pro mobilní telefony a GPS navigace? Pak se mýlíte, protože každý rozumný turista či cyklista si bere do terénu papírovou mapu s sebou, kdyby mu elektronika vypověděla službu. Od papírové mapy sice nemůžete očekávat žádné aktualizace, ale to základní tam máte a těch změn se v průběhu pěti, deseti let v přírodních rezervacích a dalších chráněných území odehraje minimum.
Bez propagace na Internetu to nepůjde
Kdybyste si otevřeli kamennou prodejnu a očekávali, že k vám začnou chodit zákazníci v hojném počtu každý den, byla by to zcela naivní představa. Zákazníky můžete získat zejména díky internetovému prodeji, samozřejmě klidně se zázemím kamenné prodejny.
Mít propracovaný e-shop, aby zaujal pozornost a aby také o něm lidé věděli, však vyžaduje určité úsilí. V první řadě musíte najít firmu, která vám vytvoří webovou prezentaci a e-shop zprovozní. Měl by být na solidní grafické úrovni, měl by být obsahově zajímavý a měl by také mít kvalitní produktové fotografie ve větším rozlišení, ovšem nasnímané profesionálními fotografy, nikoli foťákem z mobilu v obýváku na koberci. Velmi důležité je také ošetřené SEO, které vám zajistí, aby vás lidé při vyhledávání určitého druhu zboží objevili na předních pozicích. SEO Praha mají na starosti specializované firmy, stejně tak zajištění PPC kampaní Brno, s nimiž se povědomí o vašem úsilí ještě více rozšíří.